Bebeğim sadece anne sütü alıyor birkaç gün önceye kadar kaka yapma sıklığı 4-5 günde birdi. Taş çatlasın 7 gün. Ama son 2 gündür günde 4 kere kaka yapıyor. Kaka yapma sıklığı bana fazla geldi. İshal olup olmadığını nasıl anlayacağım? Zorlanmadan direkt seri bir şekilde yapıyor.