eflal1410 Aramızda doktor olan falan var mı bir şey sormam gerek ya da benim yaşadığımı yaşayan var mı? Gözümde ışık çakmaları oluyor bi 10 15 dk sürdükten sonra geçiyor sonra elimdenuyuşma hissediyorum sonra geçiyor nedendir acaba
Esoz1110 eflal1410 Üstte kalsın bende genelde ramazanda oluyor öyle birden doyunca kan şekerimiz yükseliyor ondan gibi de geliyor bana
hmrymky eflal1410 auralı migren olabilir ben sene de bir veya iki kere yaşıyorum tek taraflı uyuşma oluyor ilk zamanlar çok korkardım felcmi geçiriyorum diye çok acillere gittim bişey çıkmıyordu
betul97_ eflal1410 Doktorunla bir görüş tansiyon ya da şeker de olabilir ona göre yönlendirir seni. Her zaman erken teşhis iyidir geçmiş olsun🌸🌸
Mumsyyy Mikisss aa öyle mi mesela benim regl gecikti üç dört gün. Bı kaç gündür öyle ışık cakmalari yaşıyorum gözümde. Kansizligimda var. Sanırım kansizlikla alakalı bu dediğiniz gerçekten de
eflal1410 Mikisss bende kansızlıktan şüphelendim aslında ilk hamileliğim de kan sulandırıcı kullanmıştım. Çok teşekkür ederim 💖
hmrymky eflal1410 gözde ağırlıkla başlardı hatta kısmen görme kaybı gibi yarım görürdüm tek taraflı uyuşma olur parmaktan başlar dile kadar uyuşurdu strese bağlı birazda o dönemim öyleydi şükür olmuyor bayadır
eflal1410 hmrymky evet evet benim de yarım görme oluyor kafamı toplayamıyorum. Rabbim bir daha yaşatmasın