dygozcn Merhaba anneler biz 6 aylık olduk ek gıdaya başladık paylaşabileceğiniz tarifler varsa bebişlerinizin sevdiği bende denemek isterim
momas dygozcn instagramda çok tarif var arama kısmına ek gıda yazarsanız hem videolu da görmüş olursunuz ben kaydediyorum öyle yapıyorum