ikitosbikannesi [silindi] hepsi tertemiz çok güzel. Keşke oğluma olsaydı hiç kaçırmazdım. 18 aylık biraz toplu bir bebek 🙈
forumgurmesi Hepsi ne kadar temiz. Üstte kalsın. Özellikle şu sarı pantolonu ihtiyacı olan kaçırmasın çok rahat kızımda pembesi ve açık yeşili vardı sürekli giydiresim geliyordu🌸
[silindi] serap_2735 Spor ayakkabı 200₺ gardroost, dolapta 250₺ kargo bedavaya gelsin diye Alt pantolon 200₺ ikisi toplam Gömlek hiç giyilmedi 75₺ Mavi tişört 75₺
[silindi] ikitosbikannesi Teşekkür ederim canım. Valla büyük beden olsa yüklerdim Çok temiz kıyafetler var elimde🥺
ikitosbikannesi [silindi] rica ederim 🌸 18-24 aylık varsa hiç kaçırmam valla 🙈 büyüğüm zaten 3 yaş olacak.