3 aylık bebeğim var doktor yoğun idrar yolu enfeksiyonu var dedi idrar kültürü se üreyenmiş bebeğim beslenmiyor ne yapacağımı şaşırdım antibiyotik veriyorum ksusuyor yaşayan var mı nasıl geçecek çok yoruluyorum durmuyor ciddi bir enfeksiyon ded doktor