Zebra dogumdan sonra yardima gidenlere sesleniyorummm lütfen bebekle deyil bizimle ilgilenin evi temizleyin yemek yapin yeter her boka karismayin birakin istedimiz gibi büyütelim cocugumuzu görmemisin cocu olmus deyil bilincli cocuklar yetisdirmeyi nasip etsin öle yapmislar yapmislar bazen bakiyorum dengesizlikler var büyüklerle ne bilim ammmann büsürü sey yazarim aslindada siz beni anladiniz 😁😂