Kızlar bebegimin burnu dar dogustan doktorumuz kbb ye ve alerji bölumune gidin dedi.zaten surekli kontorllerini yaptiriyoruz kbb de takipteyiz bi sknti yok cok sukur.dedik tekrar bi önce kbb ye gidelim dedik gittik kontrolumuzu yaptirdik bide kegit verdi bize bunu alin mutlaka kullanin dedi ne oldgnu bilmiyordum eczaneden alirken alerji surubuymuş ne alka dedim kendi kendime kizimin bi alerjisi yokki zaten balgamdan oturu alerji bolumne gidicektik her ihtimale karşi ama 2 hafta sonra verdigi şurubu kullanmak gelmedi icimden mantikli gelmedi cunku.bugun alerji bolumune gittik cok guzel ilgilendi konustu alerjik bisey `degil asla dedi verdikleri şurubu gosterdim hyr kullanma kesinlikle dedi alakasiz bur surup bu dedi.ve o surup uyku hali halsizlik yaoiyormuş zaten eczacida soylemişti.direkt sorgulamadan kullansaydim bebegim surekli serserm gezecekti ve bosuna kullnmis olucaktik sinir oldum kbb doktoruna oyle yazmak istedim buraya gercekten verdiklerini sorgulamamiz gerek