Bebeğim 50 günlük. 1 aydır mukuslu kaka yapıyor. Doktora götürdüm, sadece mukuslu kakaya alerji diyemeyiz dedi. Kakada kan yok. Ama başında, kulak arkasında konak mevcut. İki gündür de çene altında egzamaya benzer bişey çıktı. Dün kızarıktı bugün pul pul olmuş ne olduğunu anlayamadım. Gaz sancımız ve aşırı derecede huzursuzluk var. Bulunduğum ilde alerji doktoru yok. Kaka tahlili yaptırsak süt alerjisi çıkar mı? Doktora danışmadan kendi başıma diyet mi yapmalıyım. Yardımcı olabilir misiniz