Ben parol içerken süre beklemeden emziriyodum ama bu konuda bir bilgim yok . Belirli bi süre beklenmesi mi gerekiyor acaba. Bu tip durumlarda kafam çok karışıyor sezeryan doğum yaptık bi sürü serum, antibiyotik,ağrı kesici kullandık ve emzirdik onlar ne oluyo 🫣