Benim bebeğim de ilk 2 ay hiç uyumadı ama ağlama vs de yoktu. Hep etrafı izlerdi. Annem bir ara 4 saat ayağında salladı ve en son bu ne biçim çocuk deyip geri bana verdi hatta 😂 Açlık vs durumundan eminseniz ve ağlama yoksa çok da sorun etmeyin bence bazı bebeklerin huyu böyle demek ki. 3. aydan 4. aya kadar gündüz uykusu çok güzeldi. 5. ayda feleğimiz şaştı. 6da bazen 3 uyku yerine 2 uyku yapıyor, biri 30 dk diğeri 2.30 saat 😂 gece de hala 2 saatte 1 uyanıyor maalesef bizimki. Şuan 6 ay 13 günlük.