mihrabal Doğduğundan itibaren 22 ay güneş kremine kadar a’dan z’ye mustela kullandık şampuan vs.
Deterjanı doğmadan önce kıyafetlerini yıkadığım zaman e bebeğin granülünü kullanmıştım. Sonra dalin granül kullandım bitince siveno sıvı ve omo baby sıvıya geçmiştik hala ikisinden birini kullanıyorum. Yumuşatıcı kullanmamaya özen gösteriyorum sadece gömlek, salopet, kot tarzı yıkanınca kazık gibi olan eşyalarına yarım kapak yumoş baby kullanıyorum o kadar.
Bizde hipp combiotic kullanıyoruz mamayı hiç böyle bir sorunla karsılasmadık ama tabi her bebeğin alerjeni farklıdır da mamanın böyle alerji yaptığını daha önce hiç duymadım belki yaşayan olmuştur bilemem ama muhtemelen ya deterjan ya şampuan gibi düşünüyorum.