deepwater
Buharlı pişirici almayın
Çok gereksiz. Onun yerine buharda pişirme aparatı yeterli.
Cam rende alıp almamak tercihinize kalmış ama ben meyve filesi öneririm.
Çeşit çeşit tabak vs. gerek yok. Bir tane maksimum iki ( iki tane alacaksanız birisi kase şeklinde olsun derim ) vakumlu edinin yeter. Blw yapın yapmayın tabak her türlü vakumlu olsun. Bebeler bir anlık alaşağı ediyor. Oioi olmak zorunda değil.
Philipsin alıştırma bardağının akıtma sorunu var. Mamajoonun ve Nukun akıtma sorunu yoktu.
Mama sandalyesini çok pahalı ve fonksiyonlu tercih etmenize gerek yok ama sağlamlığından emin olun. Birde kolay temizlenebilir olsun. En önemlisi bu. Oğluma Ikea Langur almıstık kızımada kullanıyorum aynısını ama suan gereksiz pahalı, o acıdan önemem.
Kaşık olarak Babyjem kullandım.
Mama önlüğünü silikon tercih edin temizlenmesi çok daha kolay oluyor.
Ikeanın Börja diye bir seti var. O sette güzel ama çokta alınması gereken bir şey değil. İlla set olarak alacağım tabağı kaşığı falan derseniz bakabilirsiniz.
Aklıma gelenler bu kadar 😅