01012024 melek_4622 7 ayda 3 dişi vardı oğlumun ama bence geç çıksa daha iyi oğlumun diş sancıları 4. Ayda başladı perişan etti cocugu ne ishali bitti ne salyası ne ağrısı
etuerk melek_4622 14 aylıkken ilk dişi çıktı şuan normal yani. 1 yaş kontrolü yapılır o zaman değerlerine bakılıyor zaten
sonsuzmavi melek_4622 benim kızım 1 hafta sonra 1 yaşına giriyor aynı anda 2 diş çıkardı daha yeni. 😅 Daha vakti var , endişe etmeyin.🌼