Hanımlar selam, mutfakta 2 sene önce aldığım Karacanın mutfak şefini kullanıyorum ama hiç memnun değilim kademesini 2-3 e getirince bile inanılmaz titriyor ve gürültülü çalışıyor, hamuru da yoğururken kabın etrafında hep un bırakıyor sert hamur yoğurmak zaten makinenin lügatında yok maalesef😂. Evde yapabileceğim bir çok yiyecek ürününü yapıyorum yani makarnadan ekmeğe kadar kendim yapmaya çalışıyorum, 2 yaşında oğlum var ve 2.ye hamileyim yani 2 çocukla ilerde eminimki elim ayağım olacak bu makine o yüzden değiştirmeye karar verdim. Ramazandan dolayı her gün pideyi evde yapıyorum ama makine beni illallah ettirdi. Markaları araştırdım Kitchenaid artisan ve Bosch serie 6 arasında kaldım iki marka kullanıcıları da yorum yaparsa çok sevinirim, özellikle sert hamurları yoğurma kapasitesi iyi mi mantı hamuru makarna hamuru gibi iyi sonuç veriyor mu tecrübelerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum🥹🥹