eceeeeeeeeeee Çok dikkat edin arkadaşlar inanılmaz bir salgın var henüz influenza yeni geçirmiştim ki covide yakalandım havalar güzelleşmeye başlasa da toplu alanlara girmemeye çalışalım
Sese eceeeeeeeeeee çok geçmiş olsun canım . İnan bu kış yavrumun antibiyotiksiz günü geçmedi desem yalan olmaz vallahi nasıl bir salgın nasıl bir illet bilmiyorum. Tam düzeliyoruz sonra hoooop yine hasta oluyoruz :(
eceeeeeeeeeee Sese ben de öyleyim inanın zaten homeoffice çalışıyorum bir de dışarıda çalışsam ne olacak bilmiyorum