6.5 aylık oğlum nefret ediyor temastan. Yani yüz yüze bakacak şekilde sarılmak imkansız hemen ağlar.
Veya diğer bebekler annesi yanına yatsın ister benimki kafamı kafasının yanına koyunca bile sinirlenir iter eliyle. Zaten koyun koyuna yatmak da imkansız. Hep bireysel olalım istiyor.
Sizin de böyle mi? Neden acaba ya.