Aselzhr bizde 1bçk aylığız. Aynı şey dün gece bizde oldu🤦♀️ Oturup ağladım çaresizlikten en son 😞 altı temiz, karnı tok, gazınıda çıkarttık aslında, masaj yaptık,oda sıcaklığı iyi daha neler neler.. ama sabah 9dan geceye kadar hiç uyumadı ve hiç durmadı. Geceye doğru biraz rezene çayı yaptım 40cc kdr onu verdim, mamasına bir çay kaşığı bebek için aldığım zeytinyağı koydum ve sürekli karnına masaj yaptık, çok şükür ki gece 1gibi rahatladığı için mi yoksa uykusuzluk ve ağlamanın verdiği yorgunluktan mı uyuyup kaldı 🙏 sabaha kadar rahat uyudu. Galiba gazdan öyle oldu. Her ne kadar gazı çıksada bebeklerin yine oluyor o o gaz 😖 biz kolik bir bebeğiz bi de. Bi de annemin deyimiyle huy değiştirebiliyormuş bebekler, büyüdükleri için mideside genişliyor tabi bunun verdiği bir gaz sorunu oluyor galiba. Ama gerçekten insan ne yapacağını şaşırıyor, çok iyi anlıyorum seni 😞 çok çaresiz kalıyor. İnşallah bi an önce sağlıkla büyür yavrularımız 🙏