ilknuro
Merhaba geçmiş olsun. Çabuk iyileşirsiniz inşallah. Ben oldum 2018 de ilk kızımda. Operasyon sonrası da emzirdim şimdi ikinci kızım var o da emiyor.
Emzirmeye başlayınca, süt kesiden değil meme ucundan geldikçe iyileşmesi daha kolay oluyor. Benim sert kısım çok büyüktü, aktif emzirebilmem uzun zaman aldı. Bir ay kadar kesiden süt geldi, o yüzden kapanması biraz uzun sürmüştü.