Merhaba Hanımlar Benim 9 aylık bir oğlum var 5 gün sonra tam 9 aylık olacak 37+1′de doğdu gelişim geriliği ile doğdu gelişimi 34 hafta ile uyumluydu hala bu gelişim geriliği devam ediyor şöyle anlatayım benim oğlum kendi kendine dönebiliyor emekleme yok herhangi bir kelime yok kelime olması gerekiyor mu bu aylarda hatırlamıyorum bir de büyük oğlum var onda nasıldı hatırlamıyorum ama bu aylarda kendi kendine uzun süre desteksiz oturuyordu tutunup kalkıyordu ve emekliyordu yani kelimeyi geç şöyle anlatayım benim oğlum desteksiz bir şekilde en fazla 1 dakika oturabiliyor daha da uzun oturamıyor ki o oturması da böyle sallana sallana yani mesela tam dik bir şekilde oturamıyor mama sandalyesine koyuyorum dik bir şekilde oturup yemeğini yiyemiyor böyle sallana sallana düşe düşe bu şekilde olduğu için açıkçası biraz evham yaptım çocuk doktoruna randevu aldım nörolojiye direkt gidemiyormuşuz galiba çocuk doktorunun yönlendirmesi gerekiyormuş bu kafama takıldığı için bakalım yarın çocuk doktoruna gideceğim o da nöroloji’ye yönlendirir inşallah bir de kafası küçük oğlumun şu an 43 santim en fazla diye düşünüyorum 42,5,43 santim arası diye düşünüyorum bakalım 2 gün sonra randevumuz var kendi doktoruna ne olacak bu şekilde sizce gitmeli miyim nörolojiye gerekli mi bir sorun var mı acaba?