eses123 Ayrılık kaygısı şöyle birşey belli bir zamanda başlayan sonra şiddeti azalan geçen, ardından 2 yaş sendromuyla diyim mesela tekrardan ortaya çıkabilen bir durum yani. 3 yaşa kadar ara ara olabilir ilk 3 yıl anneye daha çok bağlı olduklarından dolayı ataklar ve sendromlara bağlı olarak görülür