zeynepkanat bende öyle düşünüyorum çünkü cidden artık iyice delirdi yüzüne ağzına bişey deyse bile hemen o tarafa yönelip deli gibi ısırmak istiyor😅 ishal oldu. Gece sık uyanıyor vs. Bi ateş yok. Huzursuzluk hep var zaten doğduğundan beri. Ama şu dişi bi anlayamıyorum ilk çocuk olduğu için tecrübesizlik🥹