Madammm ben 2 yıldır Sincan Etimesgut arasında oturuyorum ama sincabın hiçbir Hastanesi’ne bir daha yaklaşmam ,o kadar görgüsüz insan varki Ankara’nın toplama yeri beklerken bile psikolojim bozuluyor hastahnede ,doktorları da işlem yapamam bugün demişti sadece kontrol ,yani ne bekliyoruz ki onlarda haklı bikmislar , yinede siz bilirsiniz tabiki ama ben tercih etmiyorum zaten sağlık sigortası yaptı eşim özele gidiyorum yakın olarak