Kızlar merhaba 3 aylık bebeğim var. Doğduğun beri emziriyorum toplasan 10 kez biberon kullanmışızdır en fazla. Eskiden alırdı biberonu günde bir kere mama verirdim yada dışarı çıkınca sütümü sağıp bırakırdım içerdi artık biberonu almıyo uzun zamandır. Mama olduğu gibi çöpe gidiyo tadını mı sevmedi acaba dedim sütümü sağıp içirmeye çalıştım onuda aynı içmedi diliyle ittirip öğürüyo ne yapıcam bilmiyorum sütüm azalırsa aç kalırsa diye korkuyorum açta olsa almıyo emmek istiyor. Var mı bir öneriniz yada bizim gibi olanlar