13 aylık olmak üzere bebişim var bugun binamızdaki parka indik. Bir tarafıda otopark, hadi ben gidiyorum annecim diyorum bana el sallıyor. Bende gerçekten gitmiş gibi yapayım dedim arabanın arkasına saklandım 2-3 dakika bekledim ne ağladı ne mızmızlandı hiçbir şey yokmuş gibi sallanıyor. Normal mi şimdi bu insan bi ağlamaz mı annesini aramaz mı yav😄