nazligiz Bebeğim 4 aylık düzeltilmiş ayı 3 aylık rota aşısından sonra haftada 1 kere kaka yapmaya başladı sıkıntısı yok alttan gazını çıkarıyor ama kaka yok sadece anne sütüyle besleniyor 1 aydır böyle şüphelenmeye başladım benim gibş sorun yaşayan var mı
hasmelad nazligiz doktorunuz a sorun Anne sütü alırken 8 Mama da 5günden sonrasında Doktor görmek ister diye biliyorum 1 ay çok uzun bir süre
hasmelad nazligiz yanlış okumuşum ☺️haftada bir anne sütünde endişe etmeyin ams doktorunuza sorun derim Çünkü 4 haftadır tekrarlamış
yldzzz557 nazligiz benim kizim da anne sütü alıyordu sadce 3 buçuk aya kadar günlük ve fazla fazla yapıyordu sonra bir anda yapmamaya başladı ve 10 gün kadar yapmadığı bile oluyordu. Ek gidaya başladık 6 ay dolunca. Ondan beri yapıyor günlük ya da 2 gunde bir filan. Siizn de sadece anne sütü olduğu için bence normal. Aşıyla alakasi olduğunu sanmıyorum
nazligiz hasmelad doktorumuz sıkıntısı gazı olursa gliserin kullanabilirsin dedi daha kullanmadım hiç bugün kullanmayı düşünüyorum
surprizbebe nazligiz benim kızım da öyleydi 4 aylık olana kadar yani yaklaşık 1 ay devam etti böyle. Doktor da normal dedi sadece anne sütü aldığı için.5-6 günde bir yaparken birden her gün o kadar yapmaya başladı. Geçmeyen pişik vs. Probiyotik kullanıyoruz bakalım şimdi biraz azaldı her gün yapıyor ama 5-6 kere değil 2-3 kere ya da bazen tek yapıyor.
nazligiz surprizbebe normalde günde 2 kere yapıyordu bir aydır haftada 1 yapmaya başladı alttan gazı çıkıyor ama doktora götüreceğim bakalım
nazligiz Arkadaşlar demir damlasından kaynaklanıyormuş kidsfer kullanıyorduk değiştirdim bestiron aldım şimdi 2 günde bir yapıyor şükür