hilalee Kızlar bugün doktor kontrolum vardi keseyi karından baktı gördü ve kese 7mm’mis bebeği görmek ve kalp atışını duymak için erken dedi. 2 hafta sonra cagirdi Kaç haftalık olduğuyla ilgili bişey demedi ama en son adet tarihim 21 ocak 5+6 filan oluyor
hasmelad hilalee evet benim de ilk 5 mm di 5 haftalıktım Çok heyecanlı zamanlar😇 Kalp atışını da duymanız duası ile
hilalee hasmelad Canim ilk gecirdigim gebelik boş gebelikti o yüzden çok heyecanlanamiyorum ama Allah büyük 🥺 bu kez sevindirsin bizi Siz peki kaç hafta sonra duydunuz keseyi 5mm gördükten sonra canım
hasmelad hilalee benimde ilki kimyasalda Ben de kalp sesini duyana kadar kimseye söylememiştim Çok korkuyordum🙃 Benim 1 hafta sonrası duydum Ama doğum günümde duyayım diye 1 hafta Yoksa bana da 2 hafta demişti Şimdi kızım 15 aylık🌸 Güzel haberler bekliyorum sizden de♥️
hilalee hasmelad amin canım duyulur ve bebekte görülür dimi suan ssdece kesesi vardı korkuykrum cok 🥺