betuldenz benimki 6,5 aylık, 6 ayda ek gıdaya başladık. Su ben de çok zor içiriyorum, biberonla sulukla içmiyor. Ben kaşık ile ağzına veriyorum minik minik, ancak o şekilde içirebiliyorum. Bebeği 8-9 aylık olan biri, suya biraz elma, portakal suyu filan damlatıp tatlandırarak veriyormuş doktoru önermiş o şekilde içiyormuş ama bilmiyorum doğru bir şey mi, denemedim. Doktorunuza bir sorun o şekilde deneyin isterseniz