hhilaal benim 3.çocuğum 8 aylık, o kadar çok özledim ki eski hayatımı anlatamam. Normalde kızlarımda ne özel hayatım ve sosyal hayatım etkilenmemişti hatta 2.numaralı kızımda birde ücretsiz izin de kullanmamıştım, ev, iş , çocuk üçlüsü mükemmel ilerliyordu hiç böyle hayal etmemiştim ama ne diyoruz bu da geçecek. Sağlıkla büyüsünler.