Kızlar iki gün önce tahlil vermiştim hamile olabilirim diye. Az önce doktora gittim değerlerin çok çok düşük dedi dış gebelik de olabilir dedi. Tekrar kan tahlili istedi beta hcg 400ün üstündeyse gelmene gerek yok hamilesin haftaya gelirsin dedi. Dua edin inşallah inşallah değerlerim hayırlısı ile yüksek çıkar. Hani alakası yoktur ama hem gribim ağzım yüzüm uçuklu oruçluyum belki ondan dolayı vücüdum direnci düştü. Üzüldüm ya yarına kadar beklemek çok zor geçecek