Ben kendisime can hastanesindeylen götürmeye başladım kızımın doğumuyla birlikte karataşa geçti ve hala kendisiyle devam ediyorum.Can hastanesindeyken bebeğim yoğun bakımda kaldığı için numarasını vermişti ama gerçekten o zamanda randevu bulmam zordu şimdide zor kızım 14 aylık😊