gozde02 pipetler daha sonra için. Alıştırma bardağı diye satılıyor yarıklı olanlar. Bizimki pek sevmiyor genelde bardaktan içmek istiyor biz ondan içince :) diş kaşımasına yaradı 😂 bi de çok geliyor diye sanırım pek istemiyor. Yavaş yavaş alıştı valla 1,5 ayda