Merhabalar
3,5 aylık kızım var. Gece gündüz uykuları iyi kötü bir düzenimiz var. Kucakta sallama ve emzik desteğiyle Uyku uyanıklık sürelerine göre kızımı uykuya götürüyorum. Ancak son 2-3 gündür özellikle gündüz uykularına geçerken aşırı ağlıyor kendini kasıyor. Uykusu olduğunu bildiğim için ben de ellerini ve bacaklarını tutup hareketlerini kısıtlayarak sallayıp zorla uyutuyorum. Ve 5-10 dk arası uykuya geçiyor. Ağlaması 1dk yı geçmiyor ama onu tutarak zorla uyuttuğum için çok kötü hissediyorum. Yanlış bir şeyler yapıyormuşum gibi hissediyorum. Uyuması gerektiği için de bu sekilde devam ediyorum. Uyutma şeklim yanlış mı sizce? Uykuya zorla geçirmem kızımda negatif bir etki bırakır mı? Tavsiyelerinizi rica ediyorum