Cennet1212
Cennet1212 sizinle aynı durumu birebir yaşadım, her biberonda tıkanıyordu aventin eski serisi yeni serisi hepsini aldım bende deldim çok oldu boğuldı gecenşn 3ü doktorluk olduk Allah kimseye yaşatmasın ben korkudan panik atak kaldı her sabah uyandığımda bir sızı ile uyandım o kadar etkilendim ki
Sizin de bunu yaşamanızı istemem kimse yaşamasın
Annesi bebeklerimizin damakları daha kuvvetli olmadığından ahengi kullamadılar ben eski seri aventin 2 numarasını kullandım benim bebeğim ağzında biriktiriyordu onda tıkandı
52 günden sonra Avent 1+ 3 damla olanı içmeye başladı iki güne alıştırdım tıkanmaktansa 1 saatte 40 dk 60 cc zor bitiriyordu kolum kopuyordu resmen ama değdi bir kaç gün için de emme süreleri azaldı alıştı damağı pes etmeyin öyle deneyin mutlaka işe yarıyor birde emzik kullanımı işe yaradı emme refleksi gelişti
Zaten 2 Aysan sonra öksürmeye artık kendisi çıkarmaya başlıyor sakın öksürürken vurmayın pat pat olarak hala arada sıçrar kendisi öksürmeyle atıyor
Pes etme Avent öneririm şöyle düşün o an aç kalsa boğulmasından dahaiyi ben 5 saat beslemedim korkudan ve bebeğimin kan şekeri düşmüştü
Pes etme 4 numarası orta akışlı bebek için fazla olur o da yoğun geliyor ben çok araştırdım herkes öyle demişti