pinar180 45 günlük oğlum her gün 2 3 bez kaka yapardu ama 2 gündür hiç yapmadı endişeleniyorum. Çok huzursuz sürekli ağlıyor. Ne yapmalıyım yapabilirim?
meritt25 pinar180 Ben size bir öneride bulunacağım. Koyu renkte olan gün kurusu kayısıyı bir büyük bardağa atın ben 3 tane atıyorum. İçinde şişsin beklesin aromasını versin. Sonra onu için kayısılarıda yiyin bebeğinizi emzirdiğinizde farkı görürsünüz inşallah😊 ben bunu hergün yaparım günde bir kez geceden koyar sabah içerim. Yada kayısı hoşafı yapın kaynatın için
Hep_oyle_olur_zaten Anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal çünkü anne sütünün sindirimi kolaydir, kabızlık pek olmaz. Yine de içiniz rahat etmiyorsa çok az zeytinyağı verebilirsiniz