Lolik yohh_yavv o da doğru😄 mercimek çorbasını da çok severimm ama misafir için tercih etmiyorum sırf çok yapılması sebebiyle.
yohh_yavv lidokain evet iki ölçekten kastım buydu normalde ben 1 lt süt yarım bardak pirinç yapıyorumda o yüzden