Doktor faranjit başlangıcı dedi ilaç verdi geçti şükür ama bu geniz akıntısı kaldı midesini bulandırıyor bazen yuttuğunu kusuyor balgam olarak.1 buçuk hafta olacak ne zaman geçer yaşayan varmı ne yapmalıyım yatırınca uyuyamıyor nefesi de tıkanıyor çünkü