Bebeğim 1 haftadır 2 muzla duruyor. Kendisi enerjikte. Herşeyi normal. Sevdiği şeyler olsun hiçbirşekilde ağzına lokma koymuyor. Lütfen bir çözüm öneri verir misiniz. Tarif veya yemek değil. Başka bi yöntemi var mı bu durumun. Normaldede çok düzgüm yiyen bi bebek değil zaten. 18 aylık ama ne sevip sevmediğini bilmiyorum. Bi günü bi gününü tutmuyor çünkü. İştah açıcı vs neler yapabilirim. Bütün değerleride normal çıktı. Çok yoruldum artık dayanamıyorum bu yememe olayına