annesininkurabiyesi Bu yazıyı sankı ben yazmışım gibi hissettim şuan, 28 aylık olcaz tıpatıp aynısıyız, bunu söyleyen çocuk bunu nasıl diyemez diye üzülüyorum ama kreşe başladık 2 aydır bıraz daha gayreti çabası var oğlumun. Bızım ekran serüvenimiz de yoktu hem de, kıtap okuruz hergün dısarı cıkartırdım sürekli evde konuşuruz, konuşma dışında hersey gayet ıyı pedagog, doktor, kreşın sahıbı heryerde test yapıldı çok zeki olduğu için konuşmayı tercıh etmıyo cunku konusmadan da ısını halledebılıyor dedıler. Yasıtlarıyla 2-3 saat bır arada olunca bıraz caba gostermeye basladı