Kızlar bebeğim 24 günlük prematüre bebek (34+4 olarak doğdu) çok şükür hızla toparlandı kilosu gelişimi iyi. Bir haftadır biberonu bıraktık sayılır sadece memeyi emiyor çok şükür. Öncesinde bazen meme bazen biberon olarak gidiyorduk her zaman tutmuyordu ama o zamanda şimdi de meme de 40 dk dan aşağı kalmıyor ki bu geceleri 2 saatide buluyor bazen.Geceleri ekstra enerji patlaması yaşıyor çünkü kızım 😬 Memeye geçince rahat ederim emzirip emzirip yatırırım diyordum daha fazla zamanımı aldı 😄
Bu durum ne zamana kadar böyle olacak? Sizinkiler kaç dk emiyor? Zamanla bu süre azalır mı yoksa hep böyle mi devam edecek? Dün gece 1.5 saat emdikten sonra bırakmayınca uykuya dalmamak için biberon vermek zorunda kaldım üstüne mesela. Bide uzun emdiği için sanırım meme uçlarım aşırı sızlıyor.
Ben