gulseda34 Son 2 haftadır iştahımız azaldı ne mama ne ek gıda çok az yiyor bazen zorluyorum. Üzülüyorum normal mi biraz grip geçiriyoruz ve de sürekli mızmız ağlıyor çok yoruldum
mb0910 gulseda34 aynısi bizde de mevcut hem emzirmekzor hem de ek gıda ve aşırı hareketli çok yorgunum, tek başına bakıyorum 8 ay olmaya 4 gün var bittim.. ..
ahlasmomm_ gulseda34 biz 9 aylık olmasına yakın öyle olduk 3 ayda 5.diş patladı 1 yaşında şimdi sizin de belki dişten olabilir iştahı kesildi yemedi
gulseda34 mb0910 bende öyle gurbetteyim tek başımayım Allah güç kuvvet versin biz annelere gerçekten çocuk bakmak çok zormuş bazen çok çıldırıyorum ağlıyorum yapmasamıydım diye sonra Allahım gücüne gidecek diye korkuyorum zor durum ya büyüseydi bir an önce