1 hafta sonra 17 ayşık olacak, cankm çok acıyor emzirirken, sürekli meme istiyor gece sabaha kadar uyumuyoruz yarkm saate bir meme diye ağlıyordu, sabah sabır taşı sürdğm kötü kapat dedi diğer memeye baktı kapatdedi, öğlen uykusu gelince ağlamaya başladı , meme diyor sonra kötüüü diyor ağlıyor , yarım saate uyudu, o uyudu ben oturdum ağlıyorum şimdi , erken mi oldu diye