kucukyavrumm11 Kızlar biz 3 ay 5 günlük olduk şükürler olsun ve ben korse bi iki defa kullandım kilo vermem durdu karnım duruyor daha şimdiden sonra korse kullamsaö faydası olurmu kullananlar öneri de bulunabilir mi 🙏
besra11 kucukyavrumm11 bende sezaryen oldum doktoruma özellikle sordum önermedi bana takma dedi zamanla şişliği incek dedi ve öyle de oldu hiçte kullanmadım egzersiz yapabilirsin demişti egzersiz yap sende belki etkili olur
Hry-ayhn26 Sonradan takılınca faydası olmuyor canım ilk dogdundan itibaren 2 hafta kadar falan demişti bana ebem
Hry-ayhn26 kucukyavrumm11 bende temmuz ayında doğum yaptım hava sıcak diye sarmadim dikiş yerlerim terler falan diye sonrasında sarmak isteyince ebem faydası olmaz sarma artık ilk iki hafta yapsaydın olurdu dedi sarmadim göbeğim var kaldı yani
besra11 kucukyavrumm11 üç ay sonrası demişti doktorum ben yürüyüş felan yapıyorum Leslie yapıyorum arada videoları varbakalirsin