Kızlar bebeğim 6. Buçuk aylık oldu 5 bucuk aylıktan beri ağızına tadım yaptırıyorum ama yemiyor tadım dahi yapmıyor cici bebe bisküvisini bile reddediyor tatlı şeyleri yer dedim onu da yemiyor. Biberon tutmuyor zaten. İştahsız anne sütü dışında birşey kabul etmiyor. Ne yapabilirim lütfen öneri verin. Yatırarak zorla yapmak istemiyorum ağlama krizine giriyor.