Kızım 8 aylık herkeste durur beni öyle çok aramaz iki gündğr de sadece bende ağlıyor oyun oynatıyorum gezdiriyorum yok durmuyor ağlıyor hep babasına gidince keyfi yerine geliyor normal mi böyle olması bana mı nazlanıyor yoksa sevmiyor mu ikilemdeyim doğrusu😅