Oğlum 5 ay 6 günlük. 180 günü doldurmadan ek gıdaya başlanmamalı diyor çoğu doktor. Tabi ek gereklilik veya zaruriyet yoksa. Sindirim sistemi tam gelişmeden (180 günden önce) başlamayı düşünmüyorum o yüzden.
Osman Gönülal’dan duymuştum bu oturma ile ek gıda ilişkisi tavsiyesini. Benim de bebeğim henüz kendini oturduğunda birkaç saniyeden fazla tutamadığı için ben de beklemedeyim 🌸 3 gün denemelerle sebzelerden başlayarak ilerleyeceğim umarım. Sabırsızlıkla bekliyorum 🤗