Arkadaşlar yaklaşık 1 ay önce oğlumun göğüsünde kırmızı kırmızı benekler olduğunu farkettim hemen çocuk doktoruna randevu alıp götürdüm vücudunun çok kuru olduğunu bu yüzden egzama olduğunu söyledi kremler verdi kullanmaya başladım. Bir kaç hafta sonra kırmızılıklar geçmeyince ve iyice kaşınmaya başlayınca kanayana dek acile gittik oradaki çocuk doktoruda alerji olduğunu söyleyip damla ve krem verdi bir hafta kadarda onları kullandık. Fakat hala geçmiyordu iki gün önce bende kaşınmaya başladım ve cildiyeden randevu aldım oğlumun vücudu artık yara olmaya başlamıştı dün cildiyeye gider gitmez uyuz olduğumuzu ogrendım dünyam başıma yıkıldı sinirden ağladım hemen evi ilaçlattım perdeler koltuklar hepsini yıkamaya verdim bütün çamaşırlar 60 derecede yıkanıp ütülenecek eczacı üzülme salgın var ama kimse uyuz olduğun söylemiyor gizleniyor dedi el yapımı bir ilaç verdi onu kullanmaya başladık inşallah geçer. Göçlerden gelen bir salgın olduğu söyleniyor hakkımı helal etmiyorum :( çok üzgünüm sinirlerim yıpranmış durumda lütfen dikkatli olun