aden_26 3 aylık da kucakta hafif destekli oturuyordu. Yatınca ağlıyordu kendini yastıktan kaldırmaya çalışıyordu kalkamayinca ağlıyordu doktora sordum oturmaya çalışıyorsa engelleme kaslarini güçlendirecek kendinin farkına varıyor demişti 5.5 aylık da desteksiz oturmaya başladı