sebur Kızlar bebeğim 3 ay 6gunluk sadece anne sütü iciyor. Kilosu gayet iyi yaklaşık 8kg🤭 sütüm çok şükür baya iyi geliyor. Ama kızım sanki bu aralar daha çok sık emmek istiyor çok iştahlı süt içiyor. Büyüdükçe cabukmu acıkır oldu sizce