Mevara Bebeğim iki gündür sık sık hapşırıyor ve sol gözü yaşarıyor. Huzursuzluğu yok ama ateşi ölçtüm 37.6 derece çıktı. Hastaneye gitmeli miyim sizce?
Dudus Mevara üstde kalsın diye yazıyorum cnm emin değilim ama 37 normal ateş düşürülebilir 37 bçk olmuş düşürmeyi denedin mi ateş düşürücü verdinmi bnce git doktora eğer düşüremiyorsan çok geçmiş olsun
Deletedmom_15 Mevara 38.3 e kadar yüksek kabul edilmiyor, muhtemelen grip ateşi. Yine de sık sık kontrol etmekte fayda var. Calpol ya da dolven verip en yüksek kaça çıkıyor bir bakın bence. Çok geçmiş olsun
EniseEsila Mevara aynı belirtiler bizde de vardı ateşi 38.2 yi gördü vücudu ateş gibi dediğiniz gibi hapsiriyor gözü akıyor petitus ve calpolu dönüşümlü olarak verdim ateş düştü ama baygın gibiydi. Doktora gttik 38 i ateş saymiyorlar endişe etmeyin diyorlarr 🙄 siz gene de götürün doktora ilaç verir hiç olmazsa içiniz rahat eder
Deletedmom289 Mevara 38 olursa evet git.ama suan gerek yok.ates dusurucu ver ve kontrol et.dusmzse yada yine yukselirse git
Asiveela Eğer yükselmiyorsa diş ateşi olabilir genelde diş çıkarırken ateşi o civarda seyrediyor başka belirtileriniz var mı ateşi 38 olmadan ateş düşürücü vermeyin çok yüksek bi ateş değil doktorlar ateş vücudun mikroplarla savaştığının göstergesi deyip çok önemsemiyorlar ateşi çok Yüksek olmadığı müddetçe
Minahanzade Mevara hapşırıyorsa griptir biz dr.a gittik grip dedi bize de hapşırıyordu. yine de götürüp teşhis kotmakta fayda var.
EniseEsila Mevara canım karın röntgeni çektiler ve çiş tahlili istediler grip mi yoksa enfeksiyon mu diye çiş bı turlu yapmadı hastanede durdukça bişey bulaşır diye korktum röntgen de de birşey olmayınca eve geldik antibiyotik verdi bu arada doktr onu kullandım hapşırık göz akması ateş geçti diye tekrar gtmedim büyük ihtimalle grip oldu demekki.
Minahanzade Mevara Üstünü inceltin, ılık kompres yapın eklem yerlerine. Ayağına limon sürün düşmezse ayak altına limon koyup çorap giydirebilirsiniz. 39.5 i gördüm bunları uyguladım duş aldırdım geçti.
Gamzesilamina Minahanzade benim kızımında ateşi yüksek ayaginin altina limon sürmeyi cok duydum faydası oluyormu gercekten 17 aylık suan
Minahanzade Mevara evet burun spreyi Ateş düşürücü fitil verdi spreyi kullandım diğerlerini kullanmadım kendim uygulama yaptım. Çok geçmiş olsun size de
BiricikAilem Mevara Benim bildiğim bebeklerde 37,20 üzeri ateşli. Ama ateş düşürücü falan vermeden önce üzerini açıyorsun 20 dk sonra kontrol ediyorsun, düşmemişse ılık duş yine düşmemişse doktora gidebilirsin. Bizim doktorumuz böyle demişti.
Minahanzade Gamzesilamina evet aşırı faydası oluyor limonu dilimleyip ayak altına koyun ve öylece çorap giydirin işe yarıyor.👍🏻