2-3-4-5 yaş anneleri bu sendrom dönemlerinde yaşadıklarınızı, tecrübelerinizi, pişmanlıklarınızı varsa önerilerinizi bizlerle paylaşabilir misiniz?
Örneğin 2 buçuk yaşındaki oğlum bezini değiştirmek istemiyor ona seçenek sunuyorum orada mı değiştirelim bezini burada mı gibi bazı inat ettiği konularda seçimi oğluma bırakmak sanırım onu bir nebze olsun rahatlatıyor☺️
Daha ileriki yaşlarda ne gibi sıkıntılar yaşanıyor sizlerin tecrübesi önerileri nelerdir
Aynı şekilde 0-18 ay arası ataklı bebişlerimiz için de atak dönemleri için önerisi bulunanlar yazarlarsa çok sevinirim 🤗